1100 лица са посетили приходната администрация в Монтана, за да подадат данъчни или осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. 980 са посетили териториалната агенция по въпроси, свързани със здравния статус. За 555 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга "Справки за задължения", а за 270 - необходимост от издаване на документ. 160 са го направили поради необходимост от регистрация и промени в регистрацията, 100 - за да получат информация, и също толкова - формуляри.

345 са посетили офиса на НАП, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 90 - на ПИК (персонален идентификационен код).

Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерагламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.

Между 10 и 11 минути и половина е било средното време за изчакване на клиент през февруари, а около 5 минути - за неговото обслужване.