Сега към лицензираните или регистрираните обществени или търговски доставчици на аудио-визуални медийни услуги или радиоуслуги от ЦИК са добавени и онлайн новинарските услуги - електронните издания на вестници, списания, информационни агенции и други електронни издания.

В Решението на ЦИК в т. 10 е записано: "Медийна услуга е създаването и разпространението на информация и съдържание, предназначени за значителна част от аудиторията и с ясно въздействие върху нея, независимо от средствата и технологията, използвани за предаването им.

Медийни услуги са:
а) печатни медии - вестници, списания и други периодични издания;
б) медиите, разпространявани чрез електронни съобщителни мрежи, като:
аа) обществените и търговските електронни медии - лицензираните или регистрираните обществени или търговски доставчици на аудио-визуални медийни услуги или радиоуслуги;
бб) онлайн новинарски услуги - електронните издания на вестници, списания, информационни агенции и други електронни издания."

До 24 февруари е срокът, в който ЦИК ще трябва да определи колко и кои формации ще имат право на медийни пакети. По закон партия, която не получава субсидия, регистрирана за вота на 26 март, има право на 40 000 лв. за агитация в медиите, а инициативен комитет - на 5000 лв.

Извън групата на медийните услуги ЦИК поставя личните блогове и социалните мрежи като фейсбук, туитър и други подобни.