Изтече крайният срок - 20 май, в който служителите в Общинска администрация - Мездра можеха да подадат заявления за заемане на длъжностите по дирекции, отдели и кметства, определени със Заповед №333 от 14 май 2016 г. на кмета на общината Генади Събков. На тази база ще бъде изготвено новото поименно щатно разписание на администрацията.

Новата структура и общата численост на Общинската администрация бяха утвърдена по предложение на Събков на януарската сесия на Общинския съвет. Общата численост на кметската администрация включва 85 щатни бройки., в т. ч. 76 делегирана от държавата дейност и 9 дофинансирани от общинския бюджет.

В новата структура има двама заместник-кметове - по „Финанси, икономика, проекти и общинска собственост” и по „Устройство на територията, социални и хуманитарни дейности”, секретар на общината и 27 кметове и кметски наместници на населени места, както и главен архитект, вътрешен одитор и финансов контрольор, които ще са на пряко подчинение на кмета на общината.

Дирекциите ще бъдат четири: Дирекция „Административно обслужване” с 14 щатни бройки, Дирекция „Финанси, икономика и проекти” с 19 щатни бройки, Дирекция „Устройство на територията” с 9 щатни бройки и Дирекция „Социални и хуманитарни дейности” също с 9 щатни бройки.

Финансовата дирекция ще има два отдела - „Местни данъци и такси” и „Общинска собственост, инвестиции, проекти и обществени поръчки”.

Очаква се новото длъжностно щатно разписание на Общинска администрация - Мездра да бъде изготвено непосредствено след 24 май.