В Младежкия дом на Враца филмът беше прожектиран пред ученици от града. Акцентът на авторите на "Кой е срещу теб в мрежата“, който е изработен и предоставен от БНТ, е неетичното ползване на интернет и социалните мрежи, рисковете, с които се сблъскват децата в мрежата и начините, по които се опитват да се справят с тях.

"Нито един от нас не е застрахован да попадне на анонимен потребител в мрежата, да бъде подведен, излъган. И да бъде накаран да направи непристойни неща. Изнудването в мрежата с информация, придобита по нечестен начин, може да бъде много сериозна", коментира авторът на филма Надя Обретенова. Според нея поведението в социалните мрежи вече трябва да бъде част от учебните програми в училище, защото децата прекарват значителна част от времето си там.

Членовете на националния детски консултативен орган си поставят за цел развиването на дигитално-медийна грамотност и умения в техните връстници, но също и привличането на вниманието на възрастните към необходимостта да притежават знания, за да оказват подкрепа на децата си в случай на нужда. Как да опазим личните си данни и да внимаваме какво съдържание създаваме в мрежата бяха дискутираните теми след прожекцията във Враца.

Утре филмът ще бъде прожектиран и пред деца и младежи в Монтана. Всички, които проявяван интерес, могат да намерят "Кой е срещу теб в мрежата“ в интернет и да го гледат у дома заедно с децата си.

Авторите на филма апелират: "Важно е да предадем посланията за безопасност, грижа и защита в интернет пространството на родителите, хората, формиращи начина на мислене на децата и моделите им на поведение. Обръщаме конкретно внимание на самите деца, за да могат да изградят поведенческия си капацитет през призмата на сигурността за себе си и околните. Във време, в което и работният и свободният ни формат на живот преминава на няколко екрана, понякога в един и същи момент, мислейки си, че сме в живата реалност, ние трябва да осъзнаем факта, че съществуването ни е подчинено всъщност на цифровата мрежа и имаме огромна нужда да изградим капацитет за кибер култура, медийна грамотност, критично мислене и цифрови умения у нас и децата ни.”