Потърпевшата Албена Горанова заяви, че редовно си плаща водата, въпреки големите суми от по 50-60 лв. всеки месец. Показа и съответните касови бележки за три години назад, когато пак е била сюрпризирана със сумата от 700 лв.

"Плащам всеки месец редовно водата си, а инкасаторът на село Моравица е написал много кубици, на обща стойност - 289.70 лв. Бях при началника на ВиК - Мездра, но не бях изслушана. Каза ми да внеса 25 лв., за да изпрати екип да вземат водомера и да го изпратят за експертиза. Моето възмущение е породено и от факта, че този инкасатор за с. Моравица не идва въобще да засича водомера, а произволно вписва кубиците.”

Гражданката два пъти е подавала сигнал във ВиК - Мездра, обяснила е, че по цял ден са на работа, че нямат градина, която да полива, настоявала е да се провери редовността на водомера, но единственото, което постигнала, било проверка на място и отново начислени 30 кубика вода.

На място бе видно, че дворът е необработван, няма нито градини, нито други насаждения.

Потърсихме отговор от ВиК - район Мездра, откъдето управителят инж. Даниел Стефановски обясни, че е изпратил писмено становище по възникналия проблем. След направеното запитване, от водоснабдителното дружество във Враца ни отговориха, че в становището е записано, че водомерът е нов и отчетеното количество отговаря на посочените данни. От страна на ВиК - Мездра е предложено на жалбоподателите да изискат проверка, но те отказали. Все пак, след нашата намеса потърпевшата е подала жалба и молба за проверка на водомера, съобщи пресаташето на ВиК ООД - Враца.

Повече подробности по случая очаквайте след приключването на проверката.