Право на регистрация в кампанията, проведена от 7-ми до 28-ми февруари 2020 г., имаха клиенти, които не използват електронна фактура. Късметлиите са от 17 различни населени места на територията на Западна България - с. Балканец, гр. Благоевград, с. Бохот, гр. Бяла Слатина, гр. Враца, гр. Гоце Делчев, гр. Дупница, гр. Ихтиман, гр. Кюстендил, гр. Летница, гр. Ловеч, гр. Пирдоп, гр. Самоков, гр. Сандански, с. Сливек, гр. София, гр. Троян.

Приемането на заявления за получаване на месечната фактура за електроенергия в офис на Изипей продължава през цялата година. Това е напълно безплатна услуга за клиентите на „ЧЕЗ Електро България“ АД. Фактурата е в оригинал и е валиден данъчен документ. Клиентът получава фактурата си лично, а защитата на личните му данни е гарантирана от стриктното спазване на законовите изисквания за тази дейност от служителите на ЧЕЗ Електро и Изипей.

От старта на услугата до момента над 1 300 клиенти подадоха заявления за ползването й. За повече информация за услуги и кампании на „ЧЕЗ Електро България“ АД – информационната линия на „ЧЕЗ Електро България“ АД е достъпна на номер 0700 10 010, на имейл: info@cezelectro.bg, както и в 30-те центрове за обслужване на клиенти на територията на Западна България.