"Може би това е най-критичната точка, по която трябва да се работи. В социалните мрежи е доста лесно някой да си направи профил, който след няколко дни да изтрие. Да събере поръчки за кратко време и след това или да достави нещо съвсем различно, или изобщо да не достави стока", обясни той.

Маргаритов призова потребителите, ако решат да купуват такива стоки в интернет, да е от сайтове, които имат надеждна информация и може да се осъществи пряка връзка с търговеца. Сега е забранено да се провеждат презентации, на които се събират големи групи потребители в затворени пространства и съответно не могат да се реализират сделки за стоки с привидно изключителни качества на нереално високи цени. Беше разяснено, че все пак това са сделки извън търговски обект и потребителите по закон имат право на отказ от покупката в 14-дневен срок.