Процесуалните си права и задължения същите могат да реализират писмено, чрез сайта на съда и Единния портал за електронно правосъдие, а справки по дела могат да правят и на телефони: Служба „Съдебно деловодство“- 092/66 851, след сигнала 117; 137; 138. Служба „Регистратура“- 092/66851, след сигнала 101

Жалбите, протестите, молбите и писмените бележки могат да се подават до Административен съд – Враца по електронен път, подписани с квалифициран електронен подпис на електронния адрес на съда: asvr@abv.bg, а също и чрез лицензиран пощенски оператор, както и по факс: 092 66 60 20.

Предоставянето на административни услуги, подаването и получаването на книжа и документи по дела, се извършва на принципа „на едно гише“, разположено на партера в сградата на Административен съд – Враца за времето от 9.00 ч. – 12.00 ч. и от 14.00 – 17.00 ч. През времето от 08.00 ч. до 09.00 ч и от 12.00 ч. до 14.00 ч. в сградата ще се извършва основна дезинфекция на общите части и помещенията с обществен достъп.

Молим гражданите да проявят отговорност, разбиране и търпение- призоваха от ръководството на съдебната институция- призоваха от ръководството на съдебната институция. Въведените ограничения са с цел опазване здравето на работещите и посетителите в съда и не са окончателни. Може да бъдат променяни или напълно отменени с решение на ВСС, в зависимост от епидемиологичната обстановка в страната и предписанията на здравните власти.