От него става ясно, че през отчетния период Общинският съвет е провел шест заседания, на които е приел 83 решения. От компетенциите на Общинската администрация са 61 решения. От тях 51 са изпълнени, а останалите 10 са в процес на изпълнение.

С Решение №139 е приета Наредба за реда и условията за извършване на търговска дейност на територията на община Мездра, а с Решения №163, 194 и 195 са приети изменения и допълнения на действащи общински наредби. С Решение №140 е приет дългосрочен стратегически документ за общината, а именно - Общинска стратегия за опазване на околната среда за периода 2016 - 2020 г.

Изпълнени и внесени в срок в Управляващия орган са решенията за кандидатстване на Община Мездра с проекти по Програмата за развитие на селските райони 2014-2020 г., както и подкрепата за кандидатстване и съгласие за реализирането на проекти на 7 читалища от общината.

С други 9 решения са изпълнени и приети текущи отчети и информации, изготвени от Общинската администрация съгласно действащата нормативна уредба.

В процес на изпълнение поради неприключили административни процедури са две решения - за целево използване на част от събраните отчисления по чл. 64 от Закона за управление на отпадъци за закупуване на сметосъбиращ автомобил - втора употреба в размер до 100 хил. лв. и за прекратяване на договора за наем, сключен между Община Мездра и медико-диагностичната лаборатория „Медикс” ЕООД - София.

По останалите 8 решения на Общинския съвет има определени със заповед на кмета тръжни процедури, които ще се проведат до края на месец октомври. Три от тези решения не са изпълнени поради неявяване на кандидати на обявените тръжни процедури.