© ОбА-Ловеч

„Това, което видях е, че въпреки трудностите и нашето желание нещата да се случват по-бързо, се строи на автомагистралата, макар не с темповете, които ни се иска“, посочи Стойчев. Той се е срещнал с техническите ръководители на подучастъците от Лот 2. Те са обяснили, че в момента се издигат колоните на най-дългия виадукт. „Има групи, които работят както по изливане на бетона, така и по подготовката на следващите стъпки с изкопни дейности. Усилено депонират и скална маса, която да послужи за бъдещи участъци в община Угърчин. Районът е карстов, което предполага едно по–задълбочено проучване от страна на геолози и по-внимателно разрушаване на скалната маса, поради възможността от наличие на пещери или подземни реки“, каза още областният управител.

По думите му уверението на техническите лица е, че след 1-ви март темповете на работа ще се ускорят. Проблем обаче е липсата на работна ръка и финансирането. Той заяви, че до голяма степен Лот 1 и 3 са завършени, но не мога да бъдат пуснати в експлоатация без Лот 2.

Според изпълнителите на строителните дейности календарните срокове от две години, за да се довърши този участък, са реалистичен вариант и те работят в тази посока, каза още Виктор Стойчев.